Την δεκαετία του 1930 είχαμε το αποκορύφωμα το προσφερομένων υπηρεσιών του Orient Express, με τρείς παράλληλες υπηρεσίες σε χρήση, το Orient Express, το Simplon Orient Express, και το Arlberg Orient Express. Αυτή η τελευταία υπηρεσία εξυπηρετούσε τις γνωστές διαδρομές του τρένου αλλά διέσχιζε και την Ελλάδα φτάνοντας μέχρι την Αθήνα. Σχετικά μπορείτε να δείτε στο σχεδιάγραμμα που ακολουθεί, την γραμμή με το μπλε χρώμα. Όταν λοιπόν το άρθρο της εφημερίδας Espresso αναφέρεται στην ληστεία του Orient Express, πριν
περίπου 100 χρόνια, και δεδομένου ότι από το 1930 μέχρι σήμερα έχουν περάσει 80 χρόνια, μπορούμε κατ' αρχήν να υποθέσουμε ότι η αναφερόμενη ληστεία αναφέρεται στα 1930.
Βεβαίως διαβάζοντας το κείμενο της εφημερίδας «Εμπρός», τον Μάιο του 1920, βλέπουμε ότι και παλιότερα του 1930 υπήρχε σύνδεση των τραίνων από και προς την Ελλάδα, με την αμαξοστοιχία Simplon Orient Express, στο Βελιγράδι. Οι επιβάτες αυτοί λοιπόν της 1ης θέσεως, θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν γενικά ως επιβάτες του Orient Express. Βλέποντας τις χρονολογίες της υπηρεσίας Simplon Orient Express, πλησιάζουμε πιο πολύ στα 100 χρόνια που αναφέρονται από την ληστεία.
Αν πρέπει να βγάλουμε τελικά ένα συμπέρασμα αν η αναφερόμενη ως ληστεία του Orient Express είναι ένας μύθος, θα έλεγα ότι τουλάχιστον όσον αφορά το κομμάτι που εμπλέκεται στην ιστορία το τραίνο, μπορεί να θεωρηθεί σωστό.